Oh, damn..

Allting går nerför just nu, mina axlar är helt åt helvete och Tjeckienlägret är i oktober. Har precis lämnat min pojkvän och kan ingenting om provet nästa vecka. En släkting gick bort för någon vecka sen och då måste jag antingen ge upp en dag med klassen på kratte eller inte gå på begravningen.. Känner mig helt ut balans! Så tänker unna mig en Marlene-behandling och några dagar i stallet. Inte för att det hjälper men.. Det ger mig tid att få vara, bara vara och tänka på mig själv ett tag. Vilket vi alla vet att så kommer det inte vara, allt mitt tänkade kommer gå åt till att tänka på annat skit. 
 
Har iallafall beställt sleeve till mina hörlurar, så lite happy är man!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

https://www.youtube.com/watch?v=eWM2joNb9NE u need pink fluffy unicorns :c

Svar: :c
Helena Elisabeth

2013-09-03 @ 19:41:17
Postat av: Anonym

Va glad ändå. Visst det kommer å går tråkiga saker, men va glad att du slipper att det händer hela tiden, som för mig. Har inte haft en lugnt år på 18 år nu vettu

Svar: Åfan..
Helena Elisabeth

2013-09-03 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback